10 Eylül 2011 Cumartesi

Vegan Diyeti


Vegan son zamanlarda moda olmuş. Anladığım kadarı ile vejeteryanlar tarafından bir diyet gibi gösterilerek ün sahibi yapılmış bir propaganda.
Vegan diyeti uygulaması çık kolay et yeme yerine sebze ye normalde bu zaten var diyebilirsiniz ama bunların menuleri baya baya bir zengin görünüyor. Menulere ve hazırlanışlarına geçmeden önce isterseniz sizlere Vegan diyetinden bi kac kare fotograf paylaşmak istiyorum. İşte Vegan diyeti için hazırlanmış birkaç yemek;

İşte bi kaç öğünden çekilmiş diyet yemeklerının fotoğrafları. Ben fazla diyetten anlamam ama bu diyeti yapacak olan kendini meyve sebzeye vermesi ve yeşermesi lazım :D
Şimdi de gelelim en favori ve kolay olan Vegan Tariflerine buyrun;
Kahvaltı:
Tofu Scramble
Vegan Kahvaltı Sandwich
Tempe Bacon
Kahvaltı Quiche
Kahvaltı Risotto
Mezeler:
bu tarifleri vegan yenilere deneyin! ..
Tofu Cubes ile Körili Havuç Salatası Tahinli
Dumanlı Tempe Wrap
Cheezy Kavrulmuş Brokoli / Golden Quinoa
Rockstar Pesto Makarna
Cheeze ve Peas Mac n Cheeze Pasta
Vegan Ricotta Lazanya Cheeze
Tatlılar:
Vegan Tatlılar (Ben bu kulüpler seçilerek de kötü gerçekten – Ben istiyorum! tarifleri tatlı tavsiye gezen tüm vegan kadar)
Içecekler:
Soya Mocha
Muz Berry Smoothie
Çilek Limonata Smoothie
Kolay Enerji Badem Banana Shake
Limon Nane Su
Sandviçler:
Tu-Nut Pitas (tuna-free!)
Vegan Chickenless Salata Sandviç
Vegan Club Sandwich
Tempe Sandviç w / Zeytin tapenade
Vegan Izgara Peynir
Siyah & Beyaz Cheezy Panini
Daiya Smiley Quesadillas
Salatalar / Veg:
Tahin Apple 2 Dakikalık Salatası
Tohumlu Tahinli Cole slaw
Izgara Portobellos w / Limon zesty Giyinme
Solgunluk Ispanak / Balsamik Shrooms
Savory Patates
Dips / Çerez:
Ispanak Dip
Vegan Kaju Peynir
Mükemmel Butternut Sage Dip

Yemek isimlerini Türkçeye çeviremedim böyle yemeklerı ne duydum ne işittim valla :D Neyse bu gun diyet konusunu Muffin Tops lar için yazdım. Belki Türk Muffinpardon browniler uygular da giydikleri de sagdan soldan taşmaz. :D
Herkeze iyi günler
G.g.p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder